SEO Web Content Viewer

Web Content Viewer

Ανακοινώσεις
|
26.03.2020

Η INTERAMERICAN στηρίζει την πρωτοβουλία #menoumespiti

*κάθε ενημέρωση της ιστοσελίδας μας γίνεται, χωρίς οι εργαζόμενοι της INTERAMERICAN να βγούμε από το σπίτι μας.

Η αποστολή μας στην INTERAMERICAN είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα. Η πρωτόγνωρη συγκυρία του κορωνοϊού αποτελεί αφορμή να το αποδείξουμε στην πράξη, με ορισμένους επιπλέον τρόπους. Βασική μας μέριμνα είναι η στήριξη της πρωτοβουλίας #menoumespiti, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε τη λειτουργία της INTERAMERICAN απρόσκοπτα, ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες και παραμένουμε δίπλα σας κάθε στιγμή, με λύσεις για τη ζωή και την περιουσία σας.

Η πρόκληση της νέας πραγματικότητας: Πώς λειτουργούμε στην INTERAMERICAN;

Εφαρμόζουμε τις πρακτικές του αύριο, σήμερα, στην τηλεργασία

Παρακολουθώντας τις διεθνείς εξελίξεις, οι άνθρωποι της INTERAMERICAN δοκιμάσαμε πειράματα τηλεργασίας ήδη από τον Ιανουάριο του 2020. Είχαμε έτσι το χρόνο να εισάγουμε σταδιακά νέες τεχνολογίες στην εργασία μας, να ανακαλύψουμε και να αξιολογήσουμε νέα εργαλεία, αλλά και να τελειοποιήσουμε αυτά που ήδη είχαμε στη φαρέτρα μας.

Στα μέσα Φεβρουαρίου, μία επιλεγμένη ομάδα 80 ατόμων από διαφορετικούς τομείς της εταιρίας μας εργαζόταν πιλοτικά από το σπίτι. Με αυτό τον τρόπο, μπορέσαμε να ετοιμαστούμε για τη σημερινή εξυπηρέτησή σας!

Την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου όλοι οι άνθρωποι της INTERAMERICAN είχαμε το δικό μας laptop και επιπλέον εξοπλισμό, αναβαθμισμένο με όλα τα απαραίτητα συστήματα τηλεργασίας και οδηγίες για τη χρήση τους.\

Σήμερα, οι άνθρωποι της INTERAMERICAN «συναντιόμαστε» καθημερινά online, μεταξύ μας αλλά και με όλους εσάς!


Φροντίζουμε για τους ανθρώπους μας, παραμένουμε front line

Οι άνθρωποι της INTERAMERICAN εργαζόμαστε σε ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων.

Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της INTERAMERICAN είναι διαθέσιμοι στο τηλέφωνό τους στο viber, το messenger και το skype, πάντα έτοιμοι να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σας και να σας προτείνουν λύσεις που ανταποκρίνονται σε αυτό το στάδιο της ζωής σας. Στις επάλξεις βρίσκεται και το τηλεφωνικό μας κέντρο για την εξυπηρέτησή σας, στο τηλ. 210 946 2000, Δευτέρα-Παρασκευή, 8.00-16.00 και 24 ώρες το 24ωρο στο email: custserv@interamerican.gr

Πέρα από τους ανθρώπους που βρίσκονται στα γραφεία μας, έχουμε την τιμή να έχουμε στην οικογένειά μας και εργαζόμενους σε μονάδες υγείας. Οι άνθρωποί μας στα Πολυϊατρεία Medifirst, στην Αθηναϊκή Mediclinic και τα ασθενοφόρα της INTERAMERICAN εργάζονται κανονικά τηρώντας αυστηρά τα ιατρικά πρωτόκολλα και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Με την απαγόρευση κυκλοφορίας οι άνθρωποι της Οδικής Βοήθειας δεν είναι τόσο απασχολημένοι όσο συνήθως, ωστόσο είναι στη διάθεσή σας κανονικά λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης και ατομικής υγιεινής.

Το ίδιο ισχύει και για τα συνεργεία μας. Λειτουργούν κανονικά για την εξυπηρέτησή σας.


Προστατεύουμε ακόμα περισσότερο, αυτούς που το έχουν ανάγκη

Σήμερα, ορισμένοι γονείς από τους εργαζομένους μας μένουν επίσης σπίτι, αναλαμβάνοντας όμως το εξίσου δύσκολο έργο της φροντίδας των παιδιών. Όσο παραμένουν κλειστά τα σχολεία, οι γονείς που το επιθυμούν έχουν λάβει άδειες ειδικού σκοπού, ώστε να αφοσιωθούν στα παιδιά τους.

Παράλληλα, στα 3 κεντρικά μας κτίρια, αλλά και στα γραφεία πωλήσεων της INTERAMERICAN επικρατεί πρωτόγνωρη ησυχία! Μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις είναι απαραίτητο να εισέλθει κάποιος επισκέπτης, περνώντας από ειδική διαδικασία ελέγχου, η οποία περιλαμβάνει τη θερμομέτρηση, την απολύμανση χεριών και άλλα μέτρα προστασίας.

Τα μέτρα προστασίας έχουν εφαρμοστεί σταδιακά από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα. Αρχικά, ξεκίνησαν να δουλεύουν από το σπίτι συνάδελφοί μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και άτομα που βάσει οδηγιών του ΕΟΔΥ πρέπει να βρίσκονται σε απομόνωση. Οι εργαζόμενοι που παρέμεναν στο γραφείο δεν συμμετείχαν σε meetings, ενώ τα ταξίδια και οι συμμετοχές σε συνέδρια και εκπαιδεύσεις αναγκαστικά αναβλήθηκαν. Το ίδιο ίσχυσε και για το πρόγραμμα δράσεων ευεξίας μας. Εξαρχής, οι χώροι της εταιρίας μας καθαρίζονται εντατικά, αερίζονται, έχουν εφοδιαστεί με αντισηπτικά διαλύματα και επισημάνσεις προσωπικής υγιεινής, ενώ όσο λειτουργούσαν κανονικά τηρήθηκε ο κανόνας «1 εργαζόμενος ανά 10 τμ».

Από την αρχή αυτής της δύσκολης κατάστασης, αν κάποιος συνάδελφός μας ανησυχεί για την υγεία του, έχει τη δυνατότητα να ξεκουραστεί για τουλάχιστον μία μέρα πριν επανέλθει στη φυσιολογική τηλεργασία του.


Είμαστε υπερήφανοι για τη λειτουργική μας συνέχεια 

Με αφορμή την εξάπλωση του κορωνοϊού έχει τεθεί σε εφαρμογή το Πλάνο για την Επιχειρησιακή μας Συνέχεια. Παράλληλα, η διατμηματική Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων λαμβάνει άμεσα όλες τις απαραίτητες αποφάσεις, τόσο σχετικά με την εξυπηρέτησή σας, όσο και σχετικά με την προστασία των εργαζομένων μας.

Ενδεικτικά, στις δύο πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου πάνω από 600 συνάδελφοί μας εργάστηκαν από το σπίτι, πάνω από 9000 και πλέον πελάτες μας εξυπηρετήθηκαν από την εξυπηρέτηση πελατών, πάνω από 2600 πελάτες μας εξυπηρετήθηκαν από την ηλεκτρονική υπηρεσία my interamerican, πάνω από 15.500 άνθρωποι επισκέφθηκαν την ενημερωτική σελίδα μας για τον κορωνοϊό και λάβαμε υψηλό αριθμό αιτήσεων για εκδόσεις συμβολαίων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μας έχει επιταχυνθεί αξιόλογα! 


Που βρισκόμαστε, με μία ματιά

  • Φροντίζουμε για την κοινωνία και για εμάς
  • Εργαζόμαστε από το σπίτι
  • Λειτουργούμε κανονικά
  • Είμαστε όλοι παρόντες για την εξυπηρέτησή σας
  • Τα κεντρικά μας και τα γραφεία πωλήσεων δεν δέχονται επισκέψεις
  • Οι ιδιόκτητες υποδομές μας λειτουργούν σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ
  • Σας ενημερώνουμε καθημερινά

 

Μένουμε ενήμεροι & ασφαλείς!