SEO Web Content Viewer

Web Content Viewer

Web Content Viewer

🔔 Ανακοίνωση

Υπεύθυνα δίπλα σας, για την υγεία όλων μας

Η INTERAMERICAN βρίσκεται σταθερά στο πλευρό των ασφαλισμένων της. Έχει προσαρμόσει τη λειτουργία της ώστε να εξυπηρετεί αποτελεσματικά τις ανάγκες τους, τηρώντας ταυτόχρονα τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, και παίρνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα, τόσο στα Κεντρικά Γραφεία όσο και στα Γραφεία Πωλήσεων, με στόχο να προστατεύσει πελάτες, εργαζόμενους και συνεργάτες.

Η Εξυπηρέτηση Πελατών INTERAMERICAN θα είναι διαθέσιμη στο τηλ. 210 946 2000, Δευτέρα-Παρασκευή, 8.00-16.00 και 24 ώρες το 24ωρο στο e-mail: custserv@interamerican.gr 

Οι τηλεφωνικές γραμμές, 1158 για το αυτοκίνητο και 1010 για την υγεία, θα λειτουργούν κανονικά 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα

Για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας, δεν επιτρέπονται επισκέψεις των πελατών στα Κεντρικά Γραφεία και στα Γραφεία Πωλήσεων INTERAMERICAN. Οι συνεργάτες της εταιρίας είναι πάντα διαθέσιμοι τηλεφωνικά και με ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας. 

Web Content Viewer

Κεντρικά Γραφεία INTERAMERICAN

Τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας μας βρίσκονται στη Λεωφ. Συγγρού 124-126, στην Αθήνα.

Τρόποι Εξυπηρέτησης

Για την εξυπηρέτησή σας απευθυνθείτε στον Συνεργάτη μας που φροντίζει για την ασφάλισή σας ή στα γραφεία των Συνεργατών μας. Επιπλέον μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

  • Τηλεφωνικά: 210 946 2000 (Δευτέρα - Παρασκευή, 08:00 π.μ. - 08:00 μ.μ.)
  • SMS: γράφοντας INTCC και στέλνοντάς το στο 54301 (χρέωση/sms €0,31)
  • Email: custserv@interamerican.gr 
  • FAX: 210 946 1008
  • Ταχυδρομικά: Λεωφ. Συγγρού 124-126, 11782 Αθήνα
  • Online: μέσω της υπηρεσίας my interamerican.

Web Content Viewer

Πώς θα πληρώσετε το συμβόλαιό σας

Η INTERAMERICAN σάς δίνει πολλές εναλλακτικές δυνατότητες για να καταβάλετε τα ασφάλιστρά σας:

  • Με πάγια εντολή χρέωσης
  • Ηλεκτρονικά
  • Με μετρητά
Για τη δική σας διευκόλυνση, προτιμήστε τους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής. Δείτε περισσότερα...

Web Content Viewer

Πού θα απευθυνθείτε για θέματα ζημιών Νομικής Προστασίας

H διαχείριση των ασφαλιστικών περιπτώσεων Νομικής Προστασίας για ατυχήματα που έχουν συμβεί μετά την 31/03/2019 θα γίνεται μέσω της εταιρίας “RESOLUTE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ”, με έδρα οδό Ολυμπιονικών και Λαλέχου 1, 154 51 Νέο Ψυχικό.

Επομένως, αν το ατύχημα έχει συμβεί μετά την 31/03/2019, μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας με την Resolute, στο τηλέφωνο 210 671 6060, φαξ: 210 671 6100, email: claims@resolutegroup.eu, website: www.resolutegroup.eu

Αν το ατύχημα έχει συμβεί πριν την 01/04/2019, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την DAS στο τηλέφωνο 210 900 1300, φαξ: 210 923 5875, email: claimsdep@das.gr, website: www.das.gr

Web Content Viewer