Advice & Service

Εξυπηρέτηση μελών Ομαδικής Ασφάλισης

Στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησής σας παραθέτουμε μερικές πληροφορίες για τις πιο συνηθισμένες διαδικασίες που αφορούν τα μέλη Ομαδικών Προγραμμάτων Ασφάλισης.

Ραντεβού για ιατρική επίσκεψη

Για να κλείσετε ραντεβού για ιατρική επίσκεψη σε γιατρό του Δικτύου ή για εξετάσεις στο Δίκτυο, επικοινωνήστε απευθείας με το Δίκτυο που θέλετε να επισκεφθείτε.

Τα τηλέφωνα που μπορείτε να καλείτε ανάλογα το Διαγνωστικό κέντρο αναγράφονται στο Ενημερωτικό Έντυπο μελών (Booklet)

Αναγγελία αποζημιώσεων

Για να υποβάλετε αίτημα αποζημίωσης για εξωνοσοκομειακές δαπάνες, επιδόματα και απώλεια εισοδήματος επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους πιο κάτω τρόπους:

  • Με e-mail στη διεύθυνση: groupeclaims@interamerican.gr
  • Με αλληλογραφία στη διεύθυνση: Αποζημιώσεις Ομαδικών Ζωής & Υγείας, Καλυψούς 16, Παλαιό Φάληρο ΤΚ: 175 61

Ερωτήματα αποζημιώσεων

Για να ενημερωθείτε για την πορεία του αιτήματος αποζημίωσης που έχετε κάνει, τον τρόπο που υπολογίστηκε η αποζημίωσή σας ή για διευκρινίσεις σχετικά με τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά που τυχόν σας ζητήθηκαν επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση: GroupClaims_support@interamerican.gr

Γενικές πληροφορίες

Μπορείτε να επικοινωνήστε είτε με το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο που έχει ορισθεί από την εταιρία ή το σύλλογό σας, είτε τον ασφαλιστικό σύμβουλο που διαχειρίζεται το ομαδικό πρόγραμμά σας:

  • για να ζητήσετε διευκρινίσεις για την ένταξη ή την αποχώρηση ενός μέλους της οικογένειάς σας ή και εσάς του ιδίου από το Ομαδικό Πρόγραμμα
  • για να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία (email, IBAN, οικογενειακή κατάσταση κ.λπ.)
  • για να μάθετε για τους όρους και τις καλύψεις του συμβολαίου σας

Ίσως σας ενδιαφέρει

Ασφάλιση Υγείας

Ασφάλιση στα μέτρα σας για εσάς και την οικογένειά σας

Aσφάλιση Κατοικίας

Προστατεύστε το σπίτι σας και όλα όσα έχουν αξία για εσάς