Για να κλείσετε ραντεβού για ιατρική επίσκεψη σε γιατρό του Δικτύου ή για εξετάσεις στο Δίκτυο, επικοινωνήστε απευθείας με το Δίκτυο που θέλετε να επισκεφθείτε.
Τα τηλέφωνα που μπορείτε να καλείτε ανάλογα το Διαγνωστικό κέντρο αναγράφονται στο Ενημερωτικό Έντυπο μελών (Booklet)
Για να υποβάλετε αίτημα αποζημίωσης για εξωνοσοκομειακές δαπάνες, επιδόματα και απώλεια εισοδήματος επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους πιο κάτω τρόπους:
Για να ενημερωθείτε για την πορεία του αιτήματος αποζημίωσης που έχετε κάνει, τον τρόπο που υπολογίστηκε η αποζημίωσή σας ή για διευκρινίσεις σχετικά με τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά που τυχόν σας ζητήθηκαν επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση: GroupClaims_support@interamerican.gr
Μπορείτε να επικοινωνήστε είτε με το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο που έχει ορισθεί από την εταιρία ή το σύλλογό σας, είτε τον ασφαλιστικό σύμβουλο που διαχειρίζεται το ομαδικό πρόγραμμά σας: