Web Content Viewer

  • Οδική Βοήθεια Interamerican: «Δουλειά μας είναι να υπερβαίνουμε το καθήκον»
Αυτοκίνητο
01.06.2022

Οδική Βοήθεια Interamerican: «Δουλειά μας είναι να υπερβαίνουμε το καθήκον»

Content Contributor:

Πόπη Σφυρίδη, Εξυπηρέτηση Τηλεφωνικό κέντρο Οδικής Βοήθειας

Ο κλάδος της Οδικής Βοήθειας της Interamerican είναι 24 ώρες στην πρώτη γραμμή για να βοηθήσει και να νιώσει ασφαλέστερα ο πελάτης μας, ό,τι και να του τύχει – βλάβη ή ατύχημα. Σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, με χιόνια ή καταιγίδα, οι πελάτες μας ξέρουν ότι κάποιος οδηγός μας θα βρίσκεται άμεσα κοντά του μέσα σε πολύ εύλογο χρονικό διάστημα. Σε αυτό θα βοηθήσει ο agent στη Γραμμή 1158, που με την εμπειρία του θα κρατήσει το περιστατικό μέσα σε χρόνο λιγότερο από ένα λεπτό με ακριβές στίγμα, ώστε ο οδηγός να μπορεί να πάει άμεσα στον πελάτη μας και να τον εξυπηρετήσει με τα μέσα που διαθέτουμε.

«Δέχομαι κλήσεις στην Γραμμή 1158 της Interamerican. Η καθημερινή μου πρόκληση είναι να βοηθήσω τον πελάτη που έχει άμεσα την ανάγκη μου, είναι στο δρόμο, έχει μείνει από κάποια βλάβη ή είχε από κάποιο ατύχημα. Πρέπει να στείλουμε άμεσα όχημά μας για να τον εξυπηρετήσει.

Ένα περιστατικό που θυμάμαι πολύ έντονα έχει να κάνει με ένα διπλό ατύχημα! Ο πελάτης μας είχε μείνει από ελαστικό στο δρόμο σε κάποια Εθνική Οδό. Μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα και πριν ακόμα ο άνθρωπος αναφέρει που βρίσκεται, λόγω εμπειρίας μου κατάλαβα ότι είναι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Άμεσα κράτησα το κινητό τηλέφωνό του – το οποίο δεν εμφανιζόταν στην αναγνώριση - και το ακριβές στίγμα που έχει «μείνει» το αυτοκίνητό του. Ξαφνικά έχασα την επικοινωνία με τον πελάτη. Ακούστηκε ένας θόρυβος, μια κόρνα συνεχόμενη και πλέον δεν μου απαντούσε ο πελάτης. Ένιωσα ότι κάτι κακό έχει συμβεί. Δεν μου απαντούσε. Κλείνω τη γραμμή, τον ξανακαλώ πίσω. Δε σήκωνε κανένας τηλέφωνο, όποτε ενημέρωσα το Συντονιστικό Κέντρο μου ότι στην κλήση που βγάζω αυτή τη στιγμή έχει συμβεί κάτι κακό. Θα έπρεπε να στείλουν άμεσα το όχημα της Οδικής Βοήθειας. Η ομαδικότητά μας - του Συντονιστικού, του οδηγού μας και η δική μου – μας επέτρεψε να φτάσουμε εκεί μέσα σε 10 λεπτά. Όντως είχε συμβεί τρακάρισμα στον πελάτη. Ενώ βρισκόταν στη ΛΕΑ, είχε πέσει ένα άλλο αυτοκίνητο πάνω του με αποτέλεσμα να χτυπήσει το όχημά του. Ο πελάτης μας ευτυχώς ήταν καλά. Ο οδηγός της Οδικής Βοήθειας, με ενημέρωσε ότι ο πελάτης ήταν καλά, γιατί παρακολουθούσα το περιστατικό. Όταν ο πελάτης μας εξυπηρετήθηκε, ένιωσα την ανάγκη να καλέσω και να ακούσω ότι είναι καλά. Αυτό με έχει στιγματίσει. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που έκλαψα την ώρα που έβγαζα ένα περιστατικό».

Web Content Viewer