Web Content Viewer

Web Content Viewer

  • Πραγματικές ιστορίες ασφάλισης
Εξυπηρέτηση
04.11.2021

Πραγματικές ιστορίες ασφάλισης

Η στιγμή της αποζημίωσης είναι η ώρα που καταξιώνει τη δουλειά όλων των εργαζόμενων στον ασφαλιστικό κλάδο. Είναι η στιγμή κατά την οποία ένας άνθρωπος προστατεύεται από μία ακραία τροπή της πραγματικότητας.

Οι ιστορίες από τις αποζημιώσεις αποτελούν πάντα την καλύτερη απόδειξη της αξίας της ασφάλισης. Η σωτήρια προσφορά της ασφάλισης, μία υπηρεσία η οποία δεν συνδέεται άμεσα με κάποια εμπειρία, γίνεται συχνά κατανοητή μόνο τη στιγμή της αποζημίωσης.

Φέτος, με αφορμή την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης, μοιραζόμαστε μαζί σας 4 ιστορίες από την καθημερινότητα των ασφαλιστικών μας συμβούλων και των πελατών μας.

Σπίτι από την αρχή... μόνο με 200€ ασφάλιστρο!

Με 170.000€ αποζημιώθηκε ο πελάτης του ασφαλιστικού συμβούλου, Νίκου Συμεωνίδη, για την καταστροφή στο σπίτι του από τις τρομερές πυρκαγιές του Αυγούστου. Το ασφάλιστρό του ανερχόταν μόλις στα 200€ το χρόνο! Οι μαρτυρίες των άμεσα εμπλεκόμενων αναδεικνύουν την ανθρώπινη διάσταση της ασφάλισης.

«Ήταν Παρασκευή 6 Αυγούστου που η φωτιά έκαιγε ανεξέλεγκτα ό,τι έβρισκε σε Βαρυμπόμπη, Αδάμες, Κρυονέρι, Αφίδνες, Μαλακάσα και μόλις είχε περάσει απέναντι, στον Άγιο Στέφανο, όπου και κατέληξε ως τη λίμνη Μαραθώνα. Είχε έρθει το μήνυμα της πολιτικής προστασίας για εκκένωση των περιοχών και καθώς δεν είχαμε ρεύμα ούτε νερό εγκαταλείψαμε τα σπίτια μας. Γυρίζοντας την επόμενη μέρα, είδαμε τη "μαυρίλα", σε απόσταση περίπου 500 μέτρα από εμάς και αρκετές εστίες να σιγοκαίνε ακόμη. Σκέφτηκα κάποιους συγγενείς και φίλους που μπορεί να είχαν πρόβλημα και άρχισα τα τηλεφωνήματα. Κάλεσα τον πελάτη μου, Δ. Β. και τον πέτυχα να βρίσκεται στα ερείπια του σπιτιού του, προσπαθώντας να αντιληφθεί το μέγεθος της καταστροφής. "Άστα Νίκο τραγωδία" ψέλλισε. Η φωνή έβγαινε δύσκολα. ''Κουράγιο θα το ξαναφτιάξεις, μην ξεχνάς έχουμε και το συμβόλαιο", του απάντησα. "Τι εννοείς; Θα πάρουμε χρήματα από αυτό"; Ο πελάτης μου, μέσα στον πανικό του το είχε ξεχάσει. Η διαδικασία της αποζημίωσης είχε ξεκινήσει.» Νίκος Συμεωνίδης

342.595€ από την Interamerican για να επανέλθει στη ζωή του

Η μεγαλύτερη αποζημίωση που δόθηκε σε συμβόλαιο “bewell”, πρόγραμμα Νοσηλεία από Ασθένεια και Ατύχημα, άγγιξε μέσα σε δύο χρόνια τα 342.595€. Η ιστορία του πελάτη της κυρίας Μαμάκου Ειρήνης αναδεικνύει όχι μόνο την αξία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας, αλλά και τη σημασία της δουλειάς του ασφαλιστικού συμβούλου για τον άνθρωπο και τη ζωή του. Χάρη στην επιμονή της ασφαλιστικής του συμβούλου, ένας νέος άνδρας κατάφερε να κερδίσει τη μάχη για τη ζωή, να επιστρέψει στην οικογένειά του και να αναλάβει ξανά τη δουλειά του.

«Το Πάσχα του 2020, ο πελάτης μου, τότε 46 ετών, πατέρας 2 παιδιών μετά από συμπτώματα που τον ανησύχησαν πήγε στα Medifirst. Σύντομα διαγνώστηκε με μια καλπάζουσα μορφή λευχαιμίας και ξεκίνησε η νοσηλεία του.

Η κατάστασή του ήταν πολύ σοβαρή και απειλήθηκε η ζωή του, ωστόσο σήμερα είναι καλά και έχει επιστρέψει στην εργασία του. Εκτιμώ ότι η πρόσβασή του στην ιδιωτική περίθαλψη, με τις κατάλληλες καλύψεις, ειδικά στην περίοδο του κορωνοϊού, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιβίωσή του. Αυτόν τον άνθρωπο, τον προσέγγισα πρώτη φορά ως πελάτης η ίδια στο κατάστημά του στο Μαρούσι.

Τότε διατηρούσε capitation συμβόλαιο με άλλη ασφαλιστική εταιρεία και πολύ χαμηλό ασφαλιζόμενο κεφάλαιο. Αν δεν είχε αλλάξει ασφάλιση, δεν θα είχε καλυφθεί στην περιπέτεια υγείας που τον περίμενε. Μου είχε εκφράσει την επιθυμία του να διακόψει οριστικά την ασφάλιση υγείας του και με κόπο τον έπεισα να κάνει μεταφορά ασφαλισιμότητας σε “bewell”. To συμβόλαιο “bewell” Νοσηλεία από Ασθένεια και Ατύχημα που έκανε ήταν χαμηλό.

Ο ίδιος πολλές φορές καθυστερούσε την πληρωμή των ασφαλίστρων στην ανανέωση του συμβολαίου, μου εξέφραζε την επιθυμία του να το διακόψει γιατί “είναι νέος και δεν πρόκειται να πάθει τίποτα”, γιατί η ασφάλιση υγείας ήταν η τελευταία του προτεραιότητα. Μάλιστα άλλαζε συχνά τον τρόπο και τη συχνότητα πληρωμής. Χωρίς άλλο κίνητρο πέρα από την επαγγελματική συνείδηση και την πίστη στο επάγγελμά μου, επέμενα –και με δέκα τηλέφωνα σε κάθε ανανέωση –και τελικά διατηρούσε το συμβόλαιό του. Μετά την ασθένειά του ασφάλισε και τη σύζυγο και τα δύο παιδιά του».Ειρήνη Χρυσοβαλάντου Μαμάκου

€455.000 αποζημίωση, για το ξενοδοχείο του, από τις καταστροφικές πλημύρες του περασμένου Νοεμβρίου

Λίγοι μπορούν να ξεχάσουν τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν πέρσι την Κρήτη και την Καρδίτσα. Εκείνη την εποχή, ορισμένες επιχειρήσεις άνοιξαν ξανά τις πόρτες τους για τους πελάτες τους άμεσα. Κάποιες δεν λειτούργησαν ποτέ ξανά. Πρόκειται για μία μοναδική περίοδο που οι άνθρωποι της Interamerican έλαβαν πρωτοφανή ευχαριστήρια μηνύματα, μέσω επιστολών και μέσω social media. Ένα από αυτά επιλέγουμε για να μοιραστούμε μαζί σας.

«Η επιχείρηση Θεόφιλος Χαλκιαδάκης Α.Ε. Cactus Hotels που δραστηριοποιείται στον κλάδο του τουρισμού από το 1980 με την παρούσα επιστολή θέλει να σας ευχαριστήσει θερμά για την άμεση ανταπόκριση της Interamerican στην κάλυψη των ζημιών που υπέστη η εταιρία μας τον μήνα Νοέμβριο συνέπεια πλημυρών, χαλαζιού και κακών καιρικών φαινομένων σε κτίρια και εξοπλισμό των ξενοδοχείων μας στην περιοχή της Σταλίδας. Δήλωσε δε ότι θα εκδώσει δελτίο τύπου για την INTERAMERICAN. Η Interamerican με απόλυτο σεβασμό προς τον ασφαλισμένο και ανταποκρινόμενη πλήρως στις δεσμεύσεις της κατέβαλε χωρίς καθυστέρηση την ανάλογη αποζημίωση. Ας μου επιτραπεί να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως την κα. Παλαμιανάκη Ρένα, ασφαλιστική σύμβουλο της Interamerican από το Γραφείο Πωλήσεων Μ. Παπαδημητράκη, συνεργάτη των Cactus Hotels για την άριστη μακροχρόνια συνεργασία και την αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν για ακόμη μια φορά και θα συνεχιστούν στο μέλλον. Γιατί η σημασία του ασφαλιστικού συνεργάτη φαίνεται μονάχα δια της αποδείξεως που έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή».Ν Χ, CEO Cactus Hotels

Η οργάνωση των υποδομών υγείας της INTERAMERICAN προστατεύει μία ζωή

Συχνά λέμε ότι η Interamerican είναι η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία που έχει μεγάλη εμπειρία στην υγεία. Ένας βασικός λόγος είναι πως μόνο αυτή είναι και πάροχος υπηρεσιών υγείας, καθώς στον όμιλό της έχει τη γενική κλινική, Αθηναϊκή MEDICLINIC και τα πολυιατρεία Medifirst, όπου βρίσκονται γιατροί πολλών ειδικοτήτων. Η οργάνωση των υποδομών υγείας της Interamerican σχεδιάστηκε ώστε να υπάρχει άμεση συνεννόηση όλων των γιατρών που εμπλέκονται με τη διάγνωση και τη θεραπεία, με έναν σκοπό: την καλύτερη και γρηγορότερη αντιμετώπιση κάθε περιστατικού. Οι άνθρωποι των υποδομών υγείας της Interamerican γνωρίζουν προσωπικά κάθε ασθενή και τις ανάγκες της υγείας του.

“Ο πελάτης μου Π.Α χειρουργήθηκε πρόσφατα στην Αθηναϊκή MEDICLINIC. Στη συνέχεια, χρειάστηκε κάποιες επιπρόσθετες διαγνωστικές εξετάσεις, λόγω επίμονου άλγους. Αρχικά ανέλαβε την παρακολούθηση του ο θεράπων γενικός χειρουργός. Ωστόσο, για το περιστατικό έπρεπε να γίνει εξέταση και από ορισμένες άλλες ειδικότητες, όπως γαστρεντερολόγος, ακτινολόγος, ουρολόγος και γυναικολόγος της κλινικής. Πολλές τις επισκέψεις ήταν επαναλαμβανόμενες, λόγω εξετάσεων που μεσολαβούσαν. Λόγω του όγκου του ιατρικού υλικού, ειδικό τμήμα της Αθηναϊκής Mediclinic ανέλαβε τη συγκέντρωση και παρακολούθηση του ατομικού φακέλου πελάτη, εξυπηρετώντας τον άμεσα και στο κλείσιμο των ραντεβού αλλά και στις άμεσες γνωματεύσεις.

Εν τέλει, με αφορμή εκείνο το πρώτο χειρουργείο διαπιστώθηκε νέα ασθένεια, τόσο έγκαιρα που ευτυχώς είναι αντιμετωπίσιμη. Η έγκαιρη διάγνωση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον κεντρικό μηχανισμό συντονισμού και άλλα και στην πληθώρα ειδικοτήτων στην Αθηναϊκή Mediclinic».Μαρία Σεβαστάκη, Ασφαλιστική Σύμβουλος

Η ασφάλιση αποτελεί το μαξιλάρι της σιγουριάς που χρειάζεται ο καθένας μας, για να προστατεύει όσα αγαπάει. Απέναντι στα απρόοπτα της ζωής, παραμένει θωρακισμένος, με σεβασμό σε όλα όσα έχτισε με προσωπικό κόπο και χρόνο. Με την ασφάλιση, κάθε άνθρωπος μπορεί να μετατρέπει τα όνειρά του σε πράξη και να ζει περισσότερο και καλύτερα. Γι’ αυτό και τη φετινή μέρα ιδιωτικής ασφάλισης, σας καλούμε να την γιορτάσουμε μαζί, με περισσότερη αγάπη για τη ζωή και γνώση για την αξία της ασφάλισης.

Web Content Viewer