Web Content Viewer

Web Content Viewer

  • Η Εξυπηρέτηση του Πελάτη θεμελιώνει την Εμπιστοσύνη
Εξυπηρέτηση
23.10.2020

Η Εξυπηρέτηση του Πελάτη θεμελιώνει την Εμπιστοσύνη

Γράφει ο Γιάννης Ρούντος, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων & Υπευθυνότητας

Από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου 2020 γιορτάστηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με στόχο την ανάδειξη της αξίας της Εξυπηρέτησης, έννοιας που στην πράξη χαρακτηρίζει την εστίαση στον Πελάτη. Αποτελεί κοινό τόπο ότι η Εξυπηρέτηση Πελατών υποστηρίζει καθοριστικά τη βιώσιμη συνέχεια μιας επιχείρησης πωλήσεων, όπως είναι κάθε ασφαλιστική εταιρεία.

Μιλώντας για την αξία της Ασφάλισης, δεν χωρεί αμφιβολία ότι η ουσιαστική διάδραση των επαγγελματιών του κλάδου με το ασφαλιζόμενο κοινό, με κάθε τρόπο, εγγράφεται στη σταθερή μέριμνα της επιχειρηματικής κοινότητάς μας για τη δημιουργία μιας ασφαλιστικής κουλτούρας και την ανάπτυξη της σχετικής παιδείας. Προαπαιτούμενο, ωστόσο, για την καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης, είναι η εδραίωση της Εμπιστοσύνης των πολιτών προς τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης. Η σχέση μας με τον πελάτη μπορεί να προαχθεί μόνον αν βλέπουμε την αγορά μας με τα μάτια του.

Η εστίαση των ασφαλιστικών επιχειρήσεων σε ζητήματα σύγχρονης διακυβέρνησης και συμμόρφωσης για ακεραιότητα, διαφάνεια και φερεγγυότητα μπορεί να εγγυηθεί στους ασφαλιζομένους μια σχέση με ανταποδοτικό όφελος και σιγουριά. Σχέση, που δεν εξαντλείται στη συνέπεια κατά τη στιγμή της αποζημίωσης, αλλά εκτείνεται στο καθημερινό και αδιάπτωτο ενδιαφέρον και την άψογη συμπεριφορά για την Εξυπηρέτησή τους. Εμείς στην INTERAMERICAN, θέλουμε και προσπαθούμε να πορευόμαστε υπεύθυνα πάνω σε αυτή τη γραμμή. Η ολιστική Εξυπηρέτηση φέρνει ικανοποίηση, δυναμώνει τη Σχέση Ασφαλιστικής Πίστης και τρέφει τη μακρά διάρκεια της ασφάλισης. Η Εξυπηρέτηση δημιουργεί Ασφαλιστικό Πολιτισμό.

Γι’ αυτόν τον λόγο, ζητήσαμε από έναν μακράς διαρκείας πελάτη μας, που γνωρίζει και την Εταιρεία καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο πελάτη, να μας πει γιατί είναι τόσα πολλά χρόνια πιστός στην INTERAMERICAN. Ιδού, λοιπόν, τί έγραψε ο Βαγγέλης Σπύρου, εκδότης-δημοσιογράφος και βετεράνος των ασφαλίσεων ο ίδιος:

«Διατηρώντας ως πελάτης ένα συμβόλαιο ασφάλειας Ζωής και Υγείας πάνω από 42 χρόνια συνεχώς στην INTERAMERICAN -έχω και άλλα ασφαλιστήρια- με βοηθάει να πω δυο λόγια που μου ζητήθηκαν, για το τί ήταν αυτό που με έκανε να το πληρώνω τακτικά, ανελλιπώς και μέσα σε τόσες αλλαγές που έγιναν και άλλαξαν τόσα πολλά γύρω μου, στην Ελλάδα μας, στον κόσμο, στην INTERAMERICAN, στην προσωπική ζωή μου… Αυτή η διάρκεια με βοηθάει να ξεχωρίζω κάποιες αλήθειες για την αξία της ασφάλισης και της Εταιρείας που επέλεξα σε σχέση με περαστικές μόδες και διαφημιστικές παραπλανήσεις…

Δεν αγόρασα μία ασφάλεια για τα χαρτιά, από σύμπτωση ή από υποχρέωση ή από πίεση κάποιου ασφαλιστή. Απέκτησα αυτά που εκφράζει η ασφάλιση και γεύτηκα το αγαθό που προωθούσε η Μεγάλη και Σίγουρη INTERAMERICAN, όταν υλοποιούσε κατά καιρούς αυτό που υποσχόταν: ότι «ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ», κάτι που αρκετοί (ευτυχώς) αντέγραψαν. Ασφαλίστηκα για να έχω σιγουριά, ασφάλεια και κάλυψη Ζημιάς εάν συνέβαινε κάτι - που αρκετές φορές συνέβη… Γεύτηκα τους καρπούς της ασφάλισης ελεύθερος, αρραβωνιασμένος, παντρεμένος με δύο παιδιά, οικογενειάρχης και παππούς. Τολμώ να πω ότι «συζούσα» μόνος και με άλλους, με όλα τα διαφημιστικά της Εταιρείας σε χαρτιά, ραδιόφωνο και εικόνες στην τηλεόραση… Όλα με αφορούσαν και όλα μου έλεγαν «κράτα την ασφάλειά σου»…

Άκουγα και έβλεπα διαφημίσεις για διάφορα: για ομορφιά, για κοινωνικό κύρος, για ταξίδια μακρινά, αλλά ξεχώριζα ότι το «προϊόν» ασφάλιση ήταν για μένα τον Βαγγέλη, για τη γυναίκα μου Μαρία, για τα παιδιά μου Κωστή και Ελπίδα… Η διατήρησή τους αφορούσε ΕΜΑΣ ως οικογένεια και όχι τον λογιστή μου, τον δικηγόρο μου, τον ασφαλιστή μου ή τον «άλλο» κάθε τρίτο.

Κάποια φορά, αυτά τα χρόνια βρέθηκα σε ΜΕΘ εξαιτίας μιάς κλεισμένης αρτηρίας, κάνοντας «μπαλονάκι»… Τα παιδιά μου σπούδαζαν στην Αγγλία. Είχα διάφορα ασφαλιστήρια και ένα «σπουδών» γι’ αυτά. Είχα «γλυτώσει»… Όμως, σκέφτηκα «αν δεν πήγαινε κάτι καλά;». Άθελά μου θα τα «πρόδιδα» στους στόχους τους. Θυμήθηκα ότι έχω ασφάλεια και για μένα και γι’ αυτά για να «συνεχίσουν» μέχρι να προσαρμοστούν! Δάκρυσα… είναι χρήσιμες και οι ασφάλειες στα δύσκολα. Συμμαχούν μαζί μας φιλικά και η αλληλεγγύη τους είναι τόσο δυνατή, πιο πάνω απ’ όλα τα ανθρώπινα και λίγο πιο πέρα και από… γιατρούς!

Ο Θεός να σας έχει καλά που μου δώσατε την ευκαιρία -στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών- να εκφράσω εμπειρίες μου. Ίσως από αυτές, κάποιοι ελπιδοφόροι νέοι συνεχίσουν να ασφαλίζουν ακόμα πιο πολλούς στην INTERAMERICAN ή σε άλλες εταιρείες - περισσότερους από όσους ασφάλισε η γενιά μου! Σας ευχαριστώ!

Ευάγγελος Σπύρου


Web Content Viewer