Πληροφορίες Άρθρου

Web Content Viewer

Portlet Content
Ασφάλεια Υγείας 02.07.2019

Ημερολόγιο διακοπών και… ασφάλισης υγείας

Έχουν σχέση οι διακοπές με την ασφάλιση υγείας; Αρκετοί άνθρωποι, όταν σκέφτονται τις διακοπές τους, το τελευταίο πράγμα που θέλουν να λάβουν υπόψη είναι η πιθανότητα για κάτι απρόοπτο.

Ημερολόγιο διακοπών και ασφάλιση υγείας

Έχουν σχέση οι διακοπές με την ασφάλιση υγείας; Αρκετοί άνθρωποι, όταν σκέφτονται τις διακοπές τους, το τελευταίο πράγμα που θέλουν να λάβουν υπόψη είναι η πιθανότητα για κάτι απρόοπτο. Άλλοι πάλι, θέλουν να είναι προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο, για να μπορούν να χαρούν τις διακοπές τους άφοβα. Και έχουν δίκιο! Γιατί τότε είναι που η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN έχει πάρα πολλά να σας προσφέρει.  

Στο άρθρο που θα διαβάσετε, θα βρείτε ορισμένες ιστορίες διακοπών, όπου η Άμεση Βοήθεια της INTERAMERICAN είναι βασικός πρωταγωνιστής. Οι άνθρωποί μας «ταξιδεύουν» με ταχύτητα από την Αθήνα, στα νησιά του Αιγαίου, ακόμα και στην Ινδία, με σκοπό να σώσουν ζωές και να φέρουν πίσω στο νοσοκομείο της επιλογής τους και στους αγαπημένους τους, τους ασφαλισμένους που το έχουν ανάγκη.

Μέσα στο 2019 η ΙNTERAMERICAN Βοηθείας έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 3 χιλιάδες ασφαλισμένους, με 23 αερομεταφορές, 1.900 μεταφορές με ασθενοφόρο και 1.100 τηλεφωνικές ιατρικές συμβουλές σε παιδιά! Η μία από τις 23 αερομεταφορές ήταν… από το Περού. 

Μεταφέροντας έναν ασφαλισμένο μας από την Ινδία στο νοσοκομείο της επιλογής του στην Αθήνα, μέσα σε ένα μόνο 24ώρο

Οι ταξιδιώτες που αγαπούν την περιπέτεια σχεδιάζουν τις διαδρομές τους με κάθε λεπτομέρεια. Πως αλλιώς θα μπορούσε κανείς να φτάσει στις πιο ενδιαφέρουσες διαδρομές της Ινδίας; Το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε να περιμένει, όσο σχεδίαζε το ταξίδι του ένας ασφαλισμένος μας, ήταν μία φαινομενικά ασήμαντη πτώση η οποία οδήγησε σε κάταγμα στο ισχίο.

Τι μπορείς να κάνεις όταν βρίσκεσαι ακινητοποιημένος, χωρίς τη δυνατότητα να περπατήσεις καν, στη μέση του πουθενά και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου; 

Ακόμα και η τοποθεσία του πλησιέστερου νοσοκομείου είναι άγνωστη για τους περισσότερους ανθρώπους. Όχι όμως και για τη Γραμμή Υγείας 1010. Με ένα τηλεφώνημα, οι άνθρωποι του 1010 συντόνισαν τη μεταφορά και τη νοσηλεία του ασφαλισμένου της INTERAMERICAN στο νοσοκομείο της πλησιέστερης πόλης στην Ινδία. Ο ασφαλισμένος μας δεν χρειάστηκε να κάνει τίποτα άλλο πέρα από αυτό το τηλεφώνημα. Σε συνεννόηση με το 1010, οι γιατροί του νοσοκομείου πραγματοποιήσαν τις απαραίτητες ακτινογραφίες για να διαπιστώσουν το κάταγμα και την ανάγκη χειρουργικής επέμβασης. Αφού έδωσαν τη διάγνωση στους ανθρώπου τους 1010, η επόμενη αποστολή τους ήταν να αναλάβουν τα πάντα για την επιστροφή και το χειρουργείο του ριψοκίνδυνου ταξιδιώτη πίσω στην Αθήνα. Για την επιστροφή, διαμορφώθηκε ειδικός χώρος μέσα στο αεροπλάνο.

Ο ασφαλισμένος μας δεν ήταν μόνος, από την πρώτη στιγμή που μας χρειάστηκε. Έτσι και στην αερομεταφορά, είχε τη συνοδεία εξειδικευμένου νοσηλευτικού προσωπικού. Μπορούσε έτσι να είναι σίγουρος, πως ό,τι κι αν συνέβαινε θα είχε κοντά του τον κατάλληλο άνθρωπο για να το αντιμετωπίσει. Εν τω μεταξύ, επέλεξε το νοσοκομείο από το δίκτυό του, στο οποίο ήθελε να μεταβεί για τη χειρουργική επέμβαση. Με το που προσγειώθηκε στο Ελευθέριος Βενιζέλος τον παρέλαβε το ασθενοφόρο της INTERAMERICAN και τον μετέφερε στο νοσοκομείο, που είχε ενημερωθεί και τον περίμενε για την επέμβαση. Όλη αυτή η διαδικασία ολοκληρώθηκε μέσα σε μία μέρα και μάλιστα τον Δεκαπενταύγουστο. 

Η εγχείρηση για την αντιμετώπιση ενός κατάγματος του ισχίου είναι συνήθως πολύ αποτελεσματική, ωστόσο η περίοδος της αποκατάστασης απαιτεί χρόνο, ο οποίος μειώνεται ανάλογα με το πόσο καλή είναι η κατάσταση της υγείας του ασθενή. Ένας άνθρωπος που αναρρώνει από ισχίο μπορεί να κινηθεί ξανά φυσιολογικά, μετά από ορισμένους μήνες που ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσει πατερίτσες και να περάσει από μία σειρά θεραπειών. 

Για μία τέτοια περίπτωση, όπως αυτή του ισχίου, η κάλυψη «Φροντίδα πριν και μετά τη νοσηλεία» είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Μπορείτε να την επιλέξετε, στο πρόγραμμα του «bewell» Νοσηλεία από Ασθένεια και Ατύχημα. 

Η βοήθεια στα νησιά

Αυτή είναι μόνο μια από τις αμέτρητες ιστορίες που έχουμε να διηγηθούμε. Κάθε περιστατικό που αντιμετωπίζουμε είναι μία διαφορετική περίπτωση με τις δικές της ιδιαίτερες συνθήκες, τους «πρωταγωνιστές» της και τα συναισθήματά τους. Ειδικά το καλοκαίρι, πολύ συχνά δεχόμαστε κλήσεις από ανθρώπους που βρίσκονται σε νησιά.

  • Ένα τσίμπημα από θαλάσσια ανεμώνη – ένα σαρκοφάγο ζώο και όχι φυτό που «ζει» στα βράχια αλλά και στα ρηχά νερά, στην άμμο ή τη λάσπη» - επιφέρει συνέπειες, μία εκ των οποίων, η νοσηλεία. Ένα από τα πρόσφατα περιστατικά που αντιμετωπίσαμε, χρειάστηκε αεροδιακομιδή και νοσηλεία στην Αθήνα, καθώς το τσίμπημα προκάλεσε αναφυλαξία, λόγω αλλεργίας.
  • Βέβαια, ειδικά τον Αύγουστο που τα τροχαία ατυχήματα είναι αυξημένα, οι περισσότερες αεροδιακομιδές από τα νησιά αφορούν θύματα τροχαίων. Καθώς πολλοί από τους ταξιδιώτες στα νησιά είναι νέοι άνθρωποι και μάλιστα παιδιά που κάνουν τα πρώτα τους ταξίδια χωρίς τους γονείς, ο συντονισμός της γραμμής υγείας 1010, όχι μόνο σώζει ζωές αλλά ανακουφίζει τους γονείς που στη δύσκολη ώρα αγωνιούν «εγκλωβισμένοι» μακριά από τους ανθρώπους τους. Στο τηλεφωνικό κέντρο του 1010 υπάρχει ένας άνθρωπος που επικοινωνεί με πραγματικό ενδιαφέρον τόσο με τον ασθενή – εφόσον είναι σε θέση να μιλήσει- και με τους γονείς. Οι πιλότοι μας πετούν στα νησιά ακόμα και όταν οι συνθήκες είναι αντίξοες. Οι τραυματιοφορείς προστατεύουν και ενθαρρύνουν τον άνθρωπο που συνοδεύουν μέχρι να τον παραλάβει το ασθενοφόρο μας και να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο της επιλογής του. Αυτή η δουλειά στην INTERAMERICAN μας κάνει περήφανους και δεσμευόμαστε να την πραγματοποιούμε πάντα με την ίδια αγάπη και συνέπεια.
    Στα προγράμματα νοσηλείας “bewell” της INTERAMERICAN, η κάλυψη του ατυχήματος δεν έχει αναμονή. Δηλαδή κάθε ασφαλισμένος είναι καλυμμένος από τη στιγμή κιόλας που αγοράζει το πρόγραμμα. Αν ενδιαφέρεστε μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν ασφαλιστικό μας σύμβουλο!
  • Ωστόσο στις καλοκαιρινές διακοπές υπάρχουν και πιο απλοί λόγοι για επικοινωνία με το 1010. Οι ασφαλισμένοι μας, μας καλούν για να μας ενημερώσουν ακόμα και για το τσίμπημα μίας μέλισσας. Η σύσταση του γιατρού του 1010 δεν είναι κάτι το πρωτότυπο: Ο «ασθενής» πρέπει να αγοράσει από το πλησιέστερο φαρμακείο – το οποίο μπορούμε να του πούμε που βρίσκεται- κορτιζόλη. Όμως χάρη στο τηλεφώνημα, το σύστημα του 1010 προετοιμάζεται να αντιμετωπίσει ένα επείγον περιστατικό, αν λόγου χάρη προκύψει αλλεργία.
  • Mας προτιμούν ιδιαίτερα οι γονείς των παιδιών, κυρίως για ιατρικές συμβουλές, αλλά και για χρήσιμες πληροφορίες. Ξέρουν πως στο 1010 έχουν έναν γιατρό στη διάθεσή τους ακόμα και στις αργίες, αργά τη νύχτα και γενικά κάθε ώρα που τα ιατρεία είναι κλειστά, αλλά και σε κάθε τόπο, στον οποίο το πιθανότερο είναι να λείπουν οι υποδομές που τους χρειάζονται. Τι έχει το παιδί; Πρέπει να πάει σε γιατρό; Αν ναι, μπορούν να παραμείνουν στον τόπο που βρίσκονται ή πρέπει να επιστρέψουν στην πόλη τους; Αν μπορούν να βρουν έναν γιατρό στις διακοπές, ποιος είναι αυτός και που βρίσκεται; Αυτές είναι μερικές από τις απαντήσεις που τους δίνει ο γιατρός του 1010.  

Όλα όσα μπορεί να προσφέρει το 1010 σε μία ματιά

Στη Γραμμή Υγείας 1010 μπορείτε να μιλήσετε με έναν γιατρό για κάθε θέμα υγείας (από απλή ιατρική συμβουλή ως υγειονομική μεταφορά):

  • οποιαδήποτε μέρα
  • οποιαδήποτε ώρα
  • και στις αργίες

Επιπλέον υπηρεσίες 1010:

  • διανυκτερεύοντα φαρμακεία και νοσοκομεία
  • τα εμβόλια αν θέλετε να ταξιδέψετε σε μία τρίτη χώρα

Πότε είναι ιδιαίτερα χρήσιμο;

  • τη νύχτα
  • στις αργίες
  • και άλλες ώρες που τα ιατρεία δεν είναι ανοιχτά
  • στις διακοπές σε τόπους που δεν υπάρχει ο κατάλληλος γιατρός

Δείτε εδώ περισσότερα για την Άμεση Ιατρική Βοήθεια INTERAMERICAN 

...και τη Γραμμή Υγείας 1010 📞

Web Content Viewer

Portlet Content

Από το blog μας

Web Content Viewer

Portlet Content
Complementary Content
${loading}