Web Content Viewer

Web Content Viewer

  • Άσκηση: Σήμερα καλύτερα, αύριο υγιείς! Πως το πετυχαίνουμε;
Ευεξία
16.12.2019

Άσκηση: Σήμερα καλύτερα, αύριο υγιείς! Πως το πετυχαίνουμε;

Στις προηγούμενες δεκαετίες η άσκηση είχε συνδεθεί με την εικόνα μας και με τις αθλητικές επιδόσεις συγκεκριμένων ομάδων του πληθυσμού, συνήθως επαγγελματίες αθλητές. 

Σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να εντάξουν την άσκηση στην καθημερινότητά τους, για περίπου 30 λεπτά την ημέρα. Νέες κοινότητες «χτίζονται» γύρω από την άσκηση μέσα από διάφορα τάσεις και διοργανώσεις. Ποδηλάτες και δρομείς συναντιούνται τακτικά με αφορμή μεγάλα events, ολοένα περισσότεροι άνθρωποι βάζουν τα αθλητικά τους παπούτσια και βγαίνουν για running στη φύση πριν ή μετά τη δουλειά, η γιόγκα και οι πιλάτες έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας γυναικών και ανδρών, με νέα trends να εμφανίζονται κάθε χρόνο, για περισσότερη εξατομίκευση, όπως φέτος η hybrid yoga. 

Για τη νέα δεκαετία που ξεκινά, η εξατομίκευση αποτελεί τη λέξη κλειδί στην άσκηση και τις τάσεις γύρω από αυτήν. Ενώ τα οφέλη της άσκησης είναι κοινά για κάθε οργανισμό, ωστόσο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και έχει το δικαίωμα να απαιτεί ένα πρόγραμμα που σέβεται και αναγνωρίζει τις επιθυμίες του.

Όλα τα οφέλη της άσκησης σε μία ματιά

Η άσκηση μας κάνει να νιώθουμε άμεσα καλύτερα. Αν έχετε δοκιμάσει έστω μία φορά να τρέξετε ή να κάνετε κάποια άλλη μορφή αερόβιας άσκησης, σίγουρα θυμάστε τα υπέροχα αισθήματα ευεξίας και τα αποθέματα καλής διάθεσης που κερδίσατε για την υπόλοιπη ημέρα.

Όμως η άσκηση δεν προσφέρει μόνο πρόσκαιρα καλά αποτελέσματα, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και ως μία μορφή «προληπτικής ιατρικής». Στη συνέχεια θα διαβάσετε σύντομα, μέσα από σοβαρές ερευνητικές πηγές, όλα τα οφέλη της άσκησης:
  • Η άσκηση έχει πολλά οφέλη, όχι μόνο για τη σωματική μας υγεία αλλά και για την ψυχική υγεία. Στον εγκέφαλό μας, η άσκηση διεγείρει τις χημικές ουσίες που βελτιώνουν τη διάθεσή σας και τα μέρη του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνα για τη μνήμη και τη μάθηση.
  • Ακόμα κι αν αισθανόμαστε καλά, η άσκηση μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε ακόμα καλύτερα.
  • Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ασθενειών όπως η καρδιακή και πνευμονική νόσος, η υψηλή αρτηριακή πίεση, ο διαβήτης, η παχυσαρκία, ο καρκίνος, η άνοια, η νόσος του Alzheimer και η νόσος του Parkinson.
  • Η άσκηση βοηθά τους ανθρώπους να ανακάμψουν από ένα εγκεφαλικό επεισόδιο και πολλές άλλες ασθένειες και καταστάσεις.
  • Η άσκηση βοηθά επίσης να χάσουμε βάρος, εφόσον το επιθυμούμε, το οποίο είναι καλό για την υγεία συνολικά ενώ ταυτόχρονα ωφελεί την αυτοεκτίμηση.
  • Όσον αφορά στην ψυχική υγεία, η άσκηση μας κάνει να νιώθουμε καλά επειδή απελευθερώνει χημικές ουσίες όπως οι ενδορφίνες και η σεροτονίνη που βελτιώνουν τη διάθεση. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην κοινωνικοποίηση, να μειώσει τα συναισθήματα της μοναξιάς και να μας φέρει σε επαφή με άλλους ανθρώπους.
  • Αν ασκούμαστε τακτικά, μπορούμε να μειώσουμε το στρες και τα συμπτώματά μας σε συνθήκες ψυχικής υγείας, όπως η κατάθλιψη και το άγχος. Παράλληλα η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση από θέματα ψυχικής υγείας.
  • Η άσκηση βοηθά επίσης να βελτιώσουμε τον ύπνο μας, ο οποίος είναι σημαντικός με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
  • Η άσκηση προωθεί την καλύτερη σκέψη καθώς στέλνει αίμα στον εγκέφαλο. Αυξάνει το μέγεθος του ιππόκαμπου, το τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τη μνήμη.
  • Τέλος, αυξάνει τις συνδέσεις μεταξύ των νευρικών κυττάρων στον εγκέφαλο. Αυτό βελτιώνει τη μνήμη σας και βοηθά στην προστασία του εγκεφάλου σας από τραυματισμούς και ασθένειες.

Θέλουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα

Σε αυτό το πλαίσιο, πως θα μπορούσαμε, στην INTERAMERICAN, να μην δημιουργήσαμε μία μοναδική προσφορά για τους ανθρώπους που εμπιστεύονται σε εμάς την υγεία τους;

Σε κάθε πρόγραμμα ασφάλισης στο σύστημα υγείας «bewell» ή άλλο παλαιότερο πρόγραμμα υγείας της INTERAMERICAN οι ασφαλισμένοι μας έχουν τη δυνατότητα να επωφελούνται με μηνιαία ή τριμηνιαία συνδρομή στα γυμναστήρια ALTERLIFE με έκπτωση -30%. Έτσι, απολαμβάνετε συνδρομή από 20 ως 80 ευρώ το τρίμηνο, ανάλογα με τις υπηρεσίες ALTERLIFE που τελικά θα επιλέξετε.


  

Τι μπορείτε να βρείτε στα γυμναστήρια ALTERLIFE;

… μετά από την αξιολόγηση φυσικής κατάστασης – διαδικασία που εγκρίνεται από το Πανεπιστήμιο Πειραιά – θα πάρετε μία γεύση από τις υπηρεσίες που συνδυαστικά θα αποτελέσουν το αυριανό πρόγραμμα γυμναστικής σας, μέσα από τις εξής κατηγορίες:   
  • Trust the trainer – Motivation + Ανάλυση Σύστασης Σώματος: με ένα απλό σύστημα, θα γνωρίσετε το σώμα σας και τις ανάγκες σας σε γυμναστική 
  • Mind the food: μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε ορθά για τη διατροφή. Ανεβάζουμε στη συνείδησή μας τη σημασία της πρόσληψης των σωστών θρεπτικών και όχι μόνο συστατικών που το σώμα έχει πραγματικά ανάγκη για να λειτουργεί αρμονικά στην διαδικασία εκπλήρωσης των fitness στόχων.
  • Love your body: Pilates και μυοπεριτονιακή απελευθέρωση. Pilates cadillac, pilates tower και pilates reformer. "Σε 10 μαθήματα β=νιώθεις τη διαφορά. Σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι. Σε 30 έχεις καινούργιο σώμα"
  • Empower yourself:  60 λεπτά υψηλής έντασης μεταβολικές προπονήσεις με δυνατή μουσική και απίστευτη ενέργεια. Cross Cage, functional training, cross training, ιμάντες, kettlebell, bosu και όλες οι τελευταίες τάσεις στο παγκόσμιο fitness.
  • Total make over: Η ιδανική μίξη-αναλογία ενδυνάμωσης και καρδιοαναπνευστικής προπόνησης. 30 λεπτά καύση λίπους & κυτταρίτιδας με την επαναστατική μέθοδο Airpressure Bodyforming και τα μοναδικά Slim Belly – Slim Legs + 30 λεπτά στοχευμένη και εντατική προπόνηση ενδυνάμωσης, σύσφιξης και γράμμωσης σε μικρές ομάδες των 3 – 4 ατόμων
  • Turn me on: 20 λεπτά ολοκληρωμένης, ασύρματης προπόνησης ηλεκτρομυοδιέγερσης, για θεαματική μεταμόρφωση του σώματος χωρίς καλώδια και περιορισμούς.

Σύστημα υγείας «bewell» από την INTERAMERICAN και Alterlife: η φιλοσοφία της εξατομίκευσης

Όπως κι εμείς στην INTERAMERICAN, έτσι και οι άνθρωποι της Alterlife υποστηρίζουν τη λογική του consulting. Ένα μέλος στα Alterlife δεν παίρνει μία πακετοποιημένη λύση, ίδια για όλους αλλά εκφράζει τις επιθυμίες ως προς τους στόχους του και κατόπιν εμπιστεύεται τον trainer του να του σχεδιάσει το πρόγραμμα που θα την/ τον οδηγήσει στην επιτυχία. 
Σε παρόμοια λογική μπορείτε να χτίσετε τη δική σας ασφάλεια υγείας!


 

Πηγές:
Australia's Physical Activity and Sedentary Behaviour Guidelines, Australian Government Department of Health 
«Exercise acts as a drug», British Journal of Pharmacology 
«Exercise and depression», Black Dog Institute 
«Physical activity & exercise», Jean Hailes for Women’s Health 
«Exercise and mental health», Physical Activity Australia 

Web Content Viewer