Web Content Viewer

Web Content Viewer

  • 11 συμβουλές για τον έλεγχο του στρες
Ευεξία
09.12.2019

11 συμβουλές για τον έλεγχο του στρες

Είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός της ζωής. Όλοι έχουμε στρες. Όταν όμως το αφήνουμε χωρίς να το διαχειριζόμαστε, μπορεί να βλάψει την υγεία και την ποιότητα ζωής. Ευτυχώς, το στρες δεν είναι απαραίτητο να μας «ξεπερνά». Μάλιστα η σύντομη αποσύνδεση από την καθημερινότητα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης για έναν πιο ήρεμο τρόπο ζωής, με τον εαυτό σας και την ευεξία του στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός σας. Μπορείτε να ζήσετε καλύτερα, τηρώντας 11 απλές συμβουλές. 

1. Φτιάξτε μία λίστα…

… η οποία θα περιλαμβάνει όλα όσα θέλετε να κάνετε. Αν έχετε ορισμένα μεγάλα όνειρα, «σπάστε» τα σε μικρότερα βήματα και δράσεις. Βάλτε προτεραιότητες και αντιμετωπίστε μία από αυτές κάθε φορά. Μία τέτοια λίστα σας βοηθά να οργανωθείτε και είναι αρκετά εύκολο να την παρακολουθήσετε σε ατομικό επίπεδο. Θα σας βοηθήσει να μην αναβάλλετε τα απαραίτητα, αλλά και να μην αναλαμβάνετε τα περιττά. 

2. Φροντίστε τον εαυτό σας...

… με αρκετό ύπνο και ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο. Αποφύγετε ή περιορίστε το αλκοόλ και την καφεΐνη. 
Πολλές συζητήσεις έχουν γίνει για το πόσες ώρες τελικά είναι απαραίτητο να κοιμάται κάποιος, ώστε να είναι αυτή η διαδικασία αποκαταστατική. Οι συστάσεις που έχουν δοθεί και αφορούν τους ενήλικες αναφέρουν ότι 7 με 9 ώρες είναι αρκετές.  Βέβαια, οι ανάγκες που έχει ο καθένας μας σε ύπνο επηρεάζονται από ποικίλους παράγοντες πχ γενετικούς, ιατρικούς, περιβαλλοντικούς οι οποίοι πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν. Ωστόσο, εκτός από τη διάρκεια, πολύ σημαντικό είναι και το ποιοτικό περιβάλλον, η σταθερότητα της ώρας που θα κοιμηθούμε αλλά και το πόσο τακτικά τηρούμε το βραδινό μας πρόγραμμα. Διαβάστε περισσότερα για τον ύπνο από την ειδική νευρολόγο Ευαγγελία Σωτηρίου.

Για να μάθετε περισσότερα για την υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή όλης της οικογένειας παρακολουθήστε το webinar από τη διατροφολόγο της Nutrimed Βασιλική Πυρογιάννη. Με επιστημονική μέθοδο αλλά πρακτικό και φιλικό τρόπο δίνει τις καλύτερες λύσεις και πλάνα για το φαγητό κάθε μέρα. Δείτε το webinar!

3. Βάλτε ρεαλιστικούς στόχους και προσδοκίες…

… σε σχέση με τους ανθρώπους, τα διάφορα projects και τον εαυτό σας. Σκεφτείτε ακόμα ότι μπορείτε μέχρι και να διασκεδάσετε με τις ατέλειες. Ή επιπλέον να αδράξετε την αφορμή για να εστιάσετε και να αναδείξετε την ουσιαστική πλευρά των πραγμάτων. Σε κάθε περίπτωση, η πραγματική επιτυχία είναι η ισορροπία και η καλή σας διάθεση. 
 

4. Λάβετε υπόψη το πρόγραμμά σας…

… πράγμα που σημαίνει ότι δε χρειάζεται να αναλαμβάνετε πολλές ευθύνες ή να δέχεστε να παρευρεθείτε σε πολλά κοινωνικά events. Αν αισθάνεστε ότι η κούραση και η ένταση σας ξεπερνά, μοιραστείτε τη δουλειά ή απορρίψτε κάποιες εργασίες. Η υγεία σας είναι πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο!

5. Μιλήστε για το στρες 

Ζητήστε τη βοήθεια και την υποστήριξη καλών φίλων, ανθρώπων της οικογένειάς σας ή και κάποιου ειδικού εφόσον αισθάνεστε ότι θέλετε μία επαγγελματική άποψη.

6. Εξασκηθείτε τακτικά... 

… με μισή ώρα σωματικής δραστηριότητας καθημερινά μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το στρες. Θέλοντας να ωθήσει περισσότερους ανθρώπους σε μία καθημερινότητα με την άσκηση ως αναπόσπαστο στοιχείο της, η INTERAMERICAN έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τα γυμναστήρια Alterlife. Μάθετε περισσότερα!
 

7. Αφιερώστε στη διαχείριση του άγχους το χρόνο της…

…καθώς και αυτή – και μάλιστα για το καλύτερο για σας, κυρίως αυτή – τον απαιτεί. Υπολογίστε πως θα έχετε λίγο από αυτό κάθε μέρα και αξιοποιήστε τις ανάλογες τεχνικές: διαλογισμός, ασκήσεις αναπνοής, γιόγκα και η νοερή απεικόνιση είναι μερικές τεχνικές με ιδιαίτερη απήχηση στου φίλους του mindfulness.

8. Διασκεδάστε!

Περάστε χρόνο κάνοντας την αγαπημένη σας δραστηριότητα ή χόμπι. Ή βρείτε χρόνο να ανακαλύψετε ή να θυμηθείτε ποια είναι τα πράγματα που σας αρέσουν. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που άνθρωποι απομακρύνονται τόσο πολύ από τις προσωπικές ασχολίες που απολαμβάνουν, σε βαθμό να τις «ξεχνούν». Δώστε στον εαυτό σας το δικαίωμα στον ποιοτικό και δραστήριο ελεύθερο χρόνο. 
 

9. Επιλύστε τις συγκρούσεις…

… δουλεύοντας την επανόρθωση των σχέσεων που βρίσκονται σε κρίση ή έστω επενδύστε σε έναν συμβιβασμό. Θα σας προσφέρει πολύτιμη καθημερινή ηρεμία. 

10. Οραματίστε την επιτυχία.

Φανταστείτε πώς οι δύσκολες καταστάσεις μπορούν να επιλυθούν με τον λιγότερο αγχωτικό τρόπο. Είναι κάτι που μπορείτε να ο κατορθώσετε, φτάνει να έχετε φροντίσει για όσα τη σωματική και ψυχική σας ξεκούραση και ευεξία.

11. Προνοήστε από σήμερα για το αύριο…

… βάλτε στη λίστα με τους μεγάλους στόχους σας όσα περιμένετε να σας απασχολήσουν για τα επόμενα χρόνια. Ίσως είναι οι σπουδές των παιδιών. Ή η καλή υγεία την οικογένειας σήμερα αλλά και σε βάθος χρόνου. Μπορεί ακόμα να είναι ένα μελλοντικό εισόδημα που θα συμπληρώσει τη σύνταξή σας. ό, τι κι αν επιθυμείτε, η οικονομική του διαχείριση είναι εφικτή και θα σας προσφέρει άμεσα σιγουριά, αυτοπεποίθηση, τη βεβαιότητα ότι κάνετε τις σωστές επιλογές.


ή για τα προγράμματα αποταμίευσης της INTERAMERICAN!


Καλή επιτυχία σε μία καθημερινότητα με λιγότερο άγχος και περισσότερες, καλύτερες στιγμές!

Web Content Viewer